Vickelbyponny

Wilmas 2016
När jag kom till vickelby ungnifär i juni, så började jag med att rida Tro och Malena följde med  och körde Toka. Jag red Tro dom första gångerna, och sen började vi rida in Toka. När Toka sen var inriden så red jag henne och Malena körde Snöa eller Tro. Vi började sen träna Toka inför träningstävlingen,då hon skulle gå monté. 
Sen på träningstävlingen gick det jätte bra, Toka kämpade på!! Jag tävlade även Tro i galoppen, det gick också jätte bra.
 
Efter det började jag rida ut själv med hästarna, och då var det vila för tävlingshästarna, så jag började träna Totta och Roset. Och ibland tog jag även fölisarna. 
 
När Lovisa kom hem från Paris sen, så började vi träna Tro och Toka tillsammans. Lovisa träna Tro och jag träna Toka. Jag rider Toka och Lovisa kör eller rider Tro, men ibland kör även Lovisa ut med Toka.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress