Vickelbyponny

Soligt

Idag åkte jag och Sara ut tillsammans med en av Saras kompisar Linn för en rid och körtur. Jag red Fanny och Sara o Linn körde Mille. Det fungerade jätte bra trots värmen, men Mille var rätt trött men kämpade på. Flisan var pigg o glad för att äntligen få komma ut. Vi red/körde ner mot vallby skogen sen vände vi. Vi joggade och gasade på vägen dit, på vägen tillbaka la vi upp 2 pinnar och testade om Flisan ville skutta lite. Hon tyckte det var lite läskigt men klev över det, tog ett litet skutt över den fösta pinnen. Under sträckorna vi gasade vet jag inte om Flisans försökte gå på tygel men det gjorde hon. Så duktig så fick med det på en film men vet inte om jag får upp den på bloggen fick inte in en film från förra gången vi red :/

När vi kom tillbaka duchade vi av de sen fick de gå ut i hagen :)

 Jag o Flisan

 Mille

 
 
 Gott med salt tycker Mille

 Montró


Thilda

johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress